Sunday, April 29, 2012

About RTC

RTC Network Sdn Bhd (971990-X) was established in Dec 2011. As an international marketing company that recruit and develop marketing professionals, RTC markets products by SMI manufactures. Currently , RTC is the owner of ICT PROGRAM FOR ENTREPRENEURS / POGRAM USAHAWAN ICT /for the entrepreneurs, a program dedicated to build as many as 1000 outlets to sell computers at strategic locations.

OBJECTIVE


  To encourage and bring more participation of Malaysian in the ICT field and achieve the country’s target to become knowledge base economy with ICT application by year 2020.


To build a strong & dedicated team of marketing professionals who aspire to be successful in delivering marketable products from established product owners.



KENALI RTC
RTC Network Sdn Bhd (971990-X) telah di tubuhkan pada Disember 2011 bertujuan untuk menjalankan perniagaan RTC Station. Sebagai sebuah syarikat pemasaran antarabangsa, RTC sedia melatih dan membangunkan usahawan yang berjaya di bidang pemasaran & perniagaan ICT di bawah satu program yang di beri nama Program Usahawan ICT (PUICT) .

RTC adalah pemilik Program Usahawan ICT (PUICT) yang bekerjasama dengan pihak Tekun Nasional, Angkasa dan agensi-agensi kerajaan yang terlibat di dalam memajukan bidang ICT dan ekonomi negara



OBJEKTIF

Objektif Program Usahawan ICT (PUICT) adalah untuk mencapai sasaran dengan menarik lebih banyak penyertaan warga Malaysia untuk berkecimpung di bidang ICT dan menambah pengetahuan di bidang K-Ekonomi dengan aplikasi ICT sejajar dengan aspirasi kerajaan Malaysia pada tahun 2020.




No comments:

Post a Comment